Livrare & Retur

Livrare & Retur

LIVRARE

Livrarea produselor comandate din cadrul site-ului decosti.ro va fi realizată în termen de 1-3 zile lucrătoare, prin firma de curierat Cargus

Costul transportului este de 25 Lei pentru comenzi sub 500 lei. Comenzile de peste 500 lei beneficiaza de transport gratuit.

Livrarea produselor poate fi realizată de luni până vineri, nu și în zilele de sâmbătă sau duminică. Programul livrării poate fi modificat, în funcție de sărbătorile legale. 

Întrucât livrarea este realizată prin terță parte, nu putem garanta calitatea serviciului. 

RETUR 

Dacă, după achiziția efectuată în cadrul magazinului nostru online decosti.ro, nu sunteți mulțumiți sau, din orice motiv, doriți returnarea produsului și restituirea sumei achitate, aveți drept de retur de 14 zile - conform dispozițiilor Ordonanței de Guvern OUG 34/2014, privind protecția consumatorilor.

Termenul de 14 zile pentru a vă exercita dreptul de retur începe cu ziua în care ați primit produsul/produsele. Dreptul de retur se adresează doar clienților care au efectuat o comandă din cadrul site-ului decosti.ro. Clientul are dreptul de a returna produsele, fără penalități sau fără să invoce vreun motiv pentru decizia sa. Acest drept nu se aplică pentru persoanele juridice. 

Restituirea sumei aferente produselor comandate nu include și restituirea sumei aferente taxelor de transport. 

Rambursarea sumei va fi realizată prin aceeași metodă folosită la plată sau prin cele folosite de către consumator când a fost efectuată tranzacția inițială. Rambursarea va fi realizată numai după ce produsul/produsele sunt primite, verificate de către vânzător și în termen maxim de 14 zile de la data la care cumpărătorul a fost informat. 

Produsul/produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare ca în momentul în care a/au fost primit/e. Deteriorările înlătură obligația vânzătorului de a rambursa suma totală achitată de client. În cazul în care clientul primește un produs deteriorat sau o comandată parțială (lipsesc produse), acesta va sesiza vânzătorul în cel mult 48 de ore de la data recepționării coletului. 

Pentru comenzile speciale, precomenzi, produse care nu se află în stocul nostru, ci la un furnizor terț, vă rugăm să luați legătura cu un consilier, privind posibilitatea de returnare. 

Pentru a primi informații suplimentare despre procedura de retur, vă rugăm să ne contactați utilizând datele din pagina dedicată - Contact.